Apie mus

„UniCall“ – tai skandinaviškos kilmės ir kultūros įmonė, teikianti ryšių su klientais valdymo ir kontaktų centro paslaugas Europoje.

Įmonė įsteigta 2004 metais Norvegijoje. Šiuo metu penkiuose kontaktų centruose dirba daugiau nei 1100 darbuotojų. Kontaktų centrai veikia Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje bei Slovakijoje.

Turėdami stabilią finansinę padėtį ir nuolatinį techninį palaikymą teikiame platų specializuotų paslaugų spektrą, kuris apima telemarketingą, pardavimus, kontaktų pritraukimą, klientų aptarnavimą, techninę pagalbą, pagalbines (back-office) bei verslo konsultacijų paslaugas specializuotose srityse.


Mūsų vertybės

Siekiate klientų pritraukimo, jų aptarnavimo, techninės pagalbos ar skolų išieškojimo? – mes būsime geriausias Jūsų pasirinkimas. Pagrindinės mūsų vertybės – tai kokybė, skaidrumas, etika ir inovatyvūs sprendimai – leidžiantys užtikrinti visų mūsų teikiamų paslaugų efektyvumą, veiksmingumą ir profesionalumą. Kvalifikuoti darbuotojai, etikos principai ir kokybės užtikrinimas yra mūsų lyderystės skambučių centrų rinkoje garantas.


Kodėl verta rinktis mus?

Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios ypatingą dėmesį skiriame procesų skaidrumo bei kokybės užtikrinimui. Rūpinamės klientų tiek vidine, tiek išorine komunikacija. Nuolatos siekiame tobulėti, prižiūrėti ir išlaikyti aukštą sprendimų kokybės lygį.


Kokybė

Kokybė yra įmonės kasdienės veiklos pagrindas, siekiame tapti šios srities ambasadoriais rinkose, kuriose vykdome veiklą.

Sukūrėme kokybės užtikrinimo taisykles, kurias įgyvendinti padeda specialiai pritaikyti techniniai sprendimai, leidžiantys bet kuriuo Jūsų vykdomos kampanijos etapu stebėti kampanijos efektyvumą. Esame tikri, kad kokybė ir skaidrumas leis sukurti tarpusavio pasitikėjimą ir užtikrins klestintį ilgalaikį bendradarbiavimą skirtingais lygiais. Vienas iš mūsų unikalių sprendimų yra skambučio įvertinimas pagal 3 skirtingus kriterijus: teigiamas, neutralus arba neigiamas. Jei skambutis būna neigiamas, mūsų kokybės departamentas asmeniškai skambina klientui sužinoti priežastį, kodėl atsiliepimas buvo neigiamas.

Mes perklausome visus pardavimo skambučius, kad užtikrinti kokybę ir efektyvumą.

Visi klientų aptarnavimo specialistai nuolat kelia kvalifikaciją dalyvaudami konsultuojamojo ugdymo ir mokymų programose, kurios vyksta reguliariai bent kartą per dvi savaites.

Visos ataskaitos yra automatiškai generuojamos sistemos, todėl pašalinama klaidų ar praleidimo galimybė. Tuo pačiu, tai mus motyvuoja stengtis išlaikyti aukščiausius kokybės standartus bei nuolat juos tobulinti.


Technologija

Pažangi technologija yra svarbiausias mūsų kasdienių operacijų ir visų tvarkų bei procesų pagrindas. Kompanija įkurta remiantis ryšių palaikymo tarpusavyje principu. Visi mūsų padaliniai dirba su ta pačia sistema, todėl darbus galima vykdyti nuotoliniu būdu. Tokia darbo tvarka leidžia sklandžiai keistis informacija tarp skirtingose Europos šalyse įsikūrusių biurų. Ataskaitos kuriamos automatiškai, o galimybė jas matyti prisijungus prie sistemos leidžia mūsų komandos vadovams ir projektų vadovams daugiau laiko skirti pagrindinei savo veiklai.


Klientai


Narystės organizacijose

Aktyviai dalyvaujame profesinėse verslo asociacijose pristatydami naujas veiklos kryptis ir priemones, kurios padeda gerinti kokybę, stiprinti etiką ir kurti bei vystyti sprendimus susijusius su tiesioginiu marketingu ir pardavimais telefonu. Esame šių organizacijų nariai:

adamez
DIMSZ
SMB
11
atstovybės
45
klientai
138
projektai
670000
pardavimai