Kontaktų centras

„UniCall“ kontaktų centrai siūlo aktyvaus pardavimo sprendimus ir informacines-analitines paslaugas, kurias galima pritaikyti skirtingiems verslo sektoriams, o taipogi įvairiausiose rinkos situacijose (pavyzdžiui, naujų produktų įvedimas į rinką, pardavimo skatinimo kampanijos, atliekant rinkos tyrimus, internetinės kampanijos palaikymas ir pan.). Be įvairių teikiamų „UniCall“ sprendimų, mūsų kontaktų centrai džiaugiasi galėdami papildomai padėti klientų aptarnavimo, rinkos analizės, planavimo ir įgyvendinimo bei verslo konsultacijų srityse. Esame pasirengę užtikrinti bendrą pelno augimą!

  • Produktų ir paslaugų pardavimas telefonu
  • Susitikimų organizavimo sprendimai
  • „Lead“ rinkimo kampanijos
  • „Cross-sell“ ir „up-sell“ esamiems klientams
  • Slapto pirkėjo ir rinkos tyrimai telefonu
  • Duomenų bazių atnaujinimas ir profiliavimas

Klientų aptarnavimas

„UniCall“ kontaktų centrai teikia visų formų ir apimčių klientų aptarnavimo paslaugas. Garantuodami aukščiausią kokybę galime Jums pasiūlyti sprendimą atitinkantį Jūsų poreikius bei finansines galimybes. Siūlome kompleksiškus klientų aptarnavimo sprendimus, kurie apima dalį Jūsų paslaugų, pavyzdžiui, sujungimas su reikiamu kontaktu, atsiliepimas į skambučius, pagalbos linija. Partnerystės sprendimai leidžia pagelbėti piko valandomis, kai padidėja poreikis, pavyzdžiui, naujo produkto įvedimo į rinką, ar rinkodarinės kampanijos atveju. „UniCall“ padės gerokai sumažinti veiklos kaštus įmonėms, kurios neturi išteklių valdyti kontakto su savo klientais. Mūsų specialistai padės rasti optimalų klientų aptarnavimo sprendimą ir numatys tokių paslaugų apimtį.

  • Pilnas klientų aptarnavimas skirtingais kanalais
  • Dalinis klientų aptarnavimas
  • Piko srautų valdymas
  • Pagalbos linija
  • Efektyvi techninė pagalba
  • Kompleksiniai kampanijos sprendimai

Pagalbinės paslaugos

„UniCall“ siūlo visas administravimo ir techninės pagalbos paslaugas. Priklausomai nuo Jūsų poreikių, galime Jums padėti įvairiausiose veiklos srityse. Galime teikti asmeninių duomenų įvedimo, registracijos, užsakymų priėmimo paslaugas, galime vykdyti kompleksinį elektroninės parduotuvės valdymą (užsakymų priėmimą, pakavimą ir užsakymo užbaigimą, kokybės kontrolę, rūšiavimo operacijas, atsargų valdymą, išsiuntimą ir pan.). Užtikriname aukščiausią visų teikiamų paslaugų kokybę. „UniCall“ turi didelę pagalbinių paslaugų (back-office) valdymo patirtį daugelyje Europos šalių. Kadangi mūsų centrų darbuotojai puikiai kalba įvairiomis kalbomis, esame pajėgūs dirbti net su reikliausiomis tarptautinėmis bendrovėmis, kurioms pagalbinių paslaugų kategorijoje reikia centralizuotų ir kontroliuojamų procesų!

  • Einamųjų užsakymų tvarkymas
  • Tikslus duomenų įvedimas ir atsarginių kopijų valdymas
  • Pagalba sandėliuojant bei atsargų valdymas
  • Greiti atsakymai paštu
  • Pilnas įvykdymas – nuo pakavimo iki pristatymo
  • Logistikos sprendimai

Kampanijų studijos

Case study 1
Case study 2
Case study 3
Case study 4

Dažniausiai užduodami klausimai:

Pradėti naują projektą užtrunka ne mažiau nei 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo. Kuo projektas sudėtingesnis, tuo pasiruošimas ir įdiegimas trunka ilgiau.
Veikiame nuo 2004-ųjų, o vadovaujantys grupės asmenys šioje srityje dirba nuo 1996-ųjų. Tikime, kad turėsime patirties Jūsų veiklos srityje remiantis realiais rezultatais ir patarsime, ko reikia, kad Jūsų projektas būtų sėkmingai įgyvendintas.
Esame patikimas partneris ir kruopščiai įsivertiname, ar projekto lūkesčiai sutampa. Nebijome iššūkių, tačiau imamės tų projektų, kur aiškiai matome, kad bendradarbiavimas bus ilgalaikis ir turėsime abipusiai naudingus rezultatus.
iekvienas atvejis individualus, todėl susisiekite su mumis ir neabejotinai rasime sprendimą atitinkantį Jūsų poreikį. Tikime, kad dirbdami už rezultatą galime tinkamai motyvuoti mūsų darbuotojus bei stengtis ir siekti abipusės naudos.
Mūsų įsitikinimu, paruoštas pokalbio scenarijus neparduoda. Šiais laikais bendraujant su žmonėmis, o ypač įmonių atstovais, būtinas natūralumas ir patyrę specialistai. Ruošdami savo žmones projektui atitinkamai pritaikome mokymų techniką pasiruošdami „argumentų bankus” bei išmokstame valdyti prieštaravimus. Skiriame laiko simuliacijai, kad pokalbis būtų̨ kuo natūralesnis ir nuoširdus. Tai turi didžiulę įtaką rezultatams.
Suteikiame prieigą, kur statistiką galėsite stebėti realiu laiku internete. Ataskaitos gali būti pritaikytos pagal Jūsų poreikius bei pageidavimus.
Mes griežtai laikomės visų asmens duomenų apsaugos įstatymo nuostatų. Be to, dirbame su bankiniu bei draudimo sektoriumi, kur nuolat esame audituojami pagal ypač griežtus reikalavimus, o tai užtikrina Jūsų duomenų saugumą.
Taip. Kampanijas galime vykdyti 20 skirtingų kalbų, turime galimybes atrinkti specialistus, kurie turi geriausius kalbos įgūdžius, dažniausiai tuos, kuriems kalba yra gimtoji.
Mūsų skambučių centras naudoja efektyvią automatinio skambinimo sistemą, kuri leidžia automatiškai skambinti pagal algoritmą apskaičiuotam kiekiui numerių, įvertinus kiek tuo metu yra laisvų klientų aptarnavimo specialistų, kokia yra jų pokalbio trukmė ir kiti parametrai..
11
atstovybės
45
klientai
138
projektai
670000
pardavimai