>
PASIŪLYMAS

Kompetencijos sritys

el. prekyba

el. prekyba
  • Užsakymų administravimas
  • Klientų aptarnavimas
  • Pagalbos linija
  • Pagalbinės paslaugos, palaikymas
  • TV kampanijų palaikymas
  • Įeinančių skambučių srauto palaikymas

Finansai

Finansai
  • Paskolų sudarymo priežiūra
  • Paskolų ir kredito kortelių pardavimai
  • Draudimo pardavimai
  • Pagalbinės paslaugos
  • Klientų priežiūra
  • Įeinančių skambučių srauto palaikymas

Utilities

Leads
  • B2C pardavimai
  • B2B pardavimų priežiūra
  • Leads
  • Klientų priežiūra
  • Įeinančių skambučių srauto palaikymas
  • Pagalbinės paslaugos, palaikymas

Transportas

Transportas
  • Klientų aptarnavimas
  • Techninė pagalba
  • 24/7 pagalba
  • Rinkodaros lyderiai
  • Pagalba automobilių prekeiviams
  • Pagalbinės paslaugos, procesų palaikymas

Kelionės

Kelionės
  • Klientų aptarnavimas
  • Pagalbos linija
  • Pagalbinės paslaugos, palaikymas
  • Klientų priežiūra
  • Įeinančių skambučių srauto palaikymas

Kita

Kita
  • Paskolų sudarymo priežiūra
  • Paskolų ir kredito kortelių pardavimai
  • Draudimo pardavimai
  • Pagalbinės paslaugos
  • Klientų priežiūra
  • Įeinančių skambučių srauto palaikymas

Paslaugų tipas

IN Arrow Up
Klientų priežiūra

Pilnas klientų aptarnavimas skirtingais kanalais

Dalinis klientų aptarnavimas (switchboard, answers, helpdesk)

Piko srautų valdymas

Pagalbos linija

Efektyvi techninė pagalba

Kompleksiniai kampanijos sprendimai

„UniCall“ kontaktų centrai teikia visų formų ir apimčių klientų aptarnavimo paslaugas. Garantuodami aukščiausią kokybę galime Jums pasiūlyti sprendimą atitinkantį Jūsų poreikius bei finansines galimybes. Siūlome kompleksiškus klientų aptarnavimo sprendimus, kurie apima dalį Jūsų paslaugų, pavyzdžiui, sujungimas su reikiamu kontaktu, atsiliepimas į skambučius, pagalbos linija. Partnerystės sprendimai leidžia pagelbėti piko valandomis, kai padidėja poreikis, pavyzdžiui, naujo produkto įvedimo į rinką, ar rinkodarinės kampanijos atveju.

UniCall“ padės gerokai sumažinti veiklos kaštus įmonėms, kurios neturi išteklių valdyti kontakto su savo klientais. Mūsų specialistai padės rasti optimalų klientų aptarnavimo sprendimą ir numatys tokių paslaugų apimtį.

Pardavimai

Pardavimo strategijos palaikymas

Duomenų bazių sudarymas ir profiliavimas

„Cross-sell“ ir „up-sell“ esamiems klientams

Slaptas pirkėjas – vidinių klientų aptarnavimo ir pardavimų skyrių testavimas

Rinkos tyrimai įvairiose prekybos srityse

Susitikimų organizavimo sprendimai

„UniCall“ kontaktų centrai siūlo aktyvaus pardavimo sprendimus ir informacines-analitines paslaugas, kurias galima pritaikyti skirtingiems verslo sektoriams, o taipogi įvairiausiose rinkos situacijose (pavyzdžiui, naujų produktų įvedimas į rinką, pardavimo skatinimo kampanijos, atliekant rinkos tyrimus, internetinės kampanijos palaikymas ir pan.).

Be įvairių teikiamų „UniCall“ sprendimų, mūsų kontaktų centrai džiaugiasi galėdami papildomai padėti klientų aptarnavimo, rinkos analizės, planavimo ir įgyvendinimo bei verslo konsultacijų srityse. Esame pasirengę užtikrinti bendrą pelno augimą!

Pagalbinės paslaugos Round Arrows
Pagalbinės paslaugos

Einamųjų užsakymų tvarkymas

Tikslus duomenų suvedimas ir atsarginės kopijos

Pagalba sandėliuojant bei atsargų valdymas

Greiti atsakymai paštu

Pilnas įvykdymas – nuo pakavimo iki pristatymo

Logistikos sprendimai

„UniCall“ siūlo visas administravimo ir techninės pagalbos paslaugas. Priklausomai nuo Jūsų poreikių, galime Jums padėti įvairiausiose veiklos srityse. Galime teikti asmeninių duomenų įvedimo, registracijos, užsakymų priėmimo paslaugas, galime vykdyti kompleksinį elektroninės parduotuvės valdymą (užsakymų priėmimą, pakavimą ir užsakymo užbaigimą, kokybės kontrolę, rūšiavimo operacijas, atsargų valdymą, išsiuntimą ir pan.). Užtikriname aukščiausią visų teikiamų paslaugų kokybę.

„UniCall“ turi didelę pagalbinių paslaugų (back-office) valdymo patirtį daugelyje Europos šalių. Kadangi mūsų centrų darbuotojai puikiai kalba įvairiomis kalbomis, esame pajėgūs dirbti net su reikliausiomis tarptautinėmis bendrovėmis, kurioms pagalbinių paslaugų kategorijoje reikia centralizuotų ir kontroliuojamų procesų!

Projektų administravimas

Tikslų apsibrėžimas

Dokumentų pasirašymas

Techniniai nustatymai

Įdarbinimas ir mokymai

Projekto paleidimas

DUK

{{ faq.question }}

{{ faq.answer }}