Kontaktų centras
„UniCall“ kontaktų centrai siūlo aktyvaus pardavimo sprendimus ir informacines-analitines paslaugas, kurias galima pritaikyti skirtingiems verslo sektoriams, o taipogi įvairiausiose rinkos situacijose (pavyzdžiui, naujų produktų įvedimas į rinką, pardavimo skatinimo kampanijos, atliekant rinkos tyrimus, internetinės kampanijos palaikymas ir pan.). Be įvairių teikiamų „UniCall“ sprendimų, mūsų kontaktų centrai džiaugiasi galėdami papildomai padėti klientų aptarnavimo, rinkos analizės, planavimo ir įgyvendinimo bei verslo konsultacijų srityse. Esame pasirengę užtikrinti bendrą pelno augimą!
- Produktų ir paslaugų pardavimas telefonu
- Susitikimų organizavimo sprendimai
- „Lead“ rinkimo kampanijos
- „Cross-sell“ ir „up-sell“ esamiems klientams
- Slapto pirkėjo ir rinkos tyrimai telefonu
- Duomenų bazių atnaujinimas ir profiliavimas
Klientų aptarnavimas
„UniCall“ kontaktų centrai teikia visų formų ir apimčių klientų aptarnavimo paslaugas. Garantuodami aukščiausią kokybę galime Jums pasiūlyti sprendimą atitinkantį Jūsų poreikius bei finansines galimybes. Siūlome kompleksiškus klientų aptarnavimo sprendimus, kurie apima dalį Jūsų paslaugų, pavyzdžiui, sujungimas su reikiamu kontaktu, atsiliepimas į skambučius, pagalbos linija. Partnerystės sprendimai leidžia pagelbėti piko valandomis, kai padidėja poreikis, pavyzdžiui, naujo produkto įvedimo į rinką, ar rinkodarinės kampanijos atveju. „UniCall“ padės gerokai sumažinti veiklos kaštus įmonėms, kurios neturi išteklių valdyti kontakto su savo klientais. Mūsų specialistai padės rasti optimalų klientų aptarnavimo sprendimą ir numatys tokių paslaugų apimtį.
- Pilnas klientų aptarnavimas skirtingais kanalais
- Dalinis klientų aptarnavimas
- Piko srautų valdymas
- Pagalbos linija
- Efektyvi techninė pagalba
- Kompleksiniai kampanijos sprendimai
Pagalbinės paslaugos
„UniCall“ siūlo visas administravimo ir techninės pagalbos paslaugas. Priklausomai nuo Jūsų poreikių, galime Jums padėti įvairiausiose veiklos srityse. Galime teikti asmeninių duomenų įvedimo, registracijos, užsakymų priėmimo paslaugas, galime vykdyti kompleksinį elektroninės parduotuvės valdymą (užsakymų priėmimą, pakavimą ir užsakymo užbaigimą, kokybės kontrolę, rūšiavimo operacijas, atsargų valdymą, išsiuntimą ir pan.). Užtikriname aukščiausią visų teikiamų paslaugų kokybę. „UniCall“ turi didelę pagalbinių paslaugų (back-office) valdymo patirtį daugelyje Europos šalių. Kadangi mūsų centrų darbuotojai puikiai kalba įvairiomis kalbomis, esame pajėgūs dirbti net su reikliausiomis tarptautinėmis bendrovėmis, kurioms pagalbinių paslaugų kategorijoje reikia centralizuotų ir kontroliuojamų procesų!
- Einamųjų užsakymų tvarkymas
- Tikslus duomenų įvedimas ir atsarginių kopijų valdymas
- Pagalba sandėliuojant bei atsargų valdymas
- Greiti atsakymai paštu
- Pilnas įvykdymas – nuo pakavimo iki pristatymo
- Logistikos sprendimai
Kampanijų studijos



